3 תשובות
שואל השאלה:
למה זה משעמם? אם אפשר לשאול?
למה זה משעמם? אם אפשר לשאול?
אנונימי
שואל השאלה:
אה האמת שפיתוח דפים נשמע משעמם התנסתי בזה, אבל אני מסתכל גם על הצד של הbackend שמושך אותי
אה האמת שפיתוח דפים נשמע משעמם התנסתי בזה, אבל אני מסתכל גם על הצד של הbackend שמושך אותי
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה מסובך יותר מפיתוח backend? מה הידע הנדרש?
כי בידע רגיל בתכנות אני יכול להשתמש בapi של בינות מלאכותיות אחרות.. אז אני צריך להחליט חחח
למה זה מסובך יותר מפיתוח backend? מה הידע הנדרש?
כי בידע רגיל בתכנות אני יכול להשתמש בapi של בינות מלאכותיות אחרות.. אז אני צריך להחליט חחח
אנונימי