3 תשובות
אולי יש שם דברים שלא ניתן לבדוק אותם כאן.. או לשחזר אותם כאן..
כוח הכבידה שם שונה.. אטמוספירה שונה.. אולי בגלל זה
כוח הכבידה שם שונה.. אטמוספירה שונה.. אולי בגלל זה
אה יש חלל?
אנונימי
כי זה מקום אל מחוץ לכדור הארץ ובני האדם אוהבים ומתקיימים מלחקור. מסקרן לדעת מה קורה שם ובלי שום קשר יש את כל העניין האינטרנטי, הבטיחותי וכו'.