3 תשובות
אם תהיו לבד ( פגישה ) אז זה אחלה
חחח זה רעיון ממש נחמד! זה לא פאדיחות לפי דעתי זה היה קורע (:
סליחה, אבל פאדיחות רציניות..
אנונימית