6 תשובות
לא היה משהו בינהם
איכ חד משמעית לא היה
שואל השאלה:
אני יודעת שלא היה אבל כולם אומרים שהיה
^ כי משום מה אנשים משפפים אותם כי יש להם חברות קרובה ומלא חשבו שהם יהיו זוג בספרים/סרטים הבאים (מה שלא קרה)
אותי אישית זה קצת מעצבן השיפ הזה, אין על רון והרמיוני
לא היה *כלום* ביניהם.
היה משהו בסרט השביעי שראו את הפחד הגדול של רון שהוא היה שהרמיוני והארי ביחד אבל חוץ מזה לא היה כלום, הם סתם חברים.
וזה נוראא! רון והרמיוני הכי טובים