6 תשובות
לא חושב שהיה
לא היה משהו בינהם
איכ חד משמעית לא היה
שואל השאלה:
אני יודעת שלא היה אבל כולם אומרים שהיה
אני יודעת שלא היה אבל כולם אומרים שהיה
^ כי משום מה אנשים משפפים אותם כי יש להם חברות קרובה ומלא חשבו שהם יהיו זוג בספרים/סרטים הבאים (מה שלא קרה)
אותי אישית זה קצת מעצבן השיפ הזה, אין על רון והרמיוני
אותי אישית זה קצת מעצבן השיפ הזה, אין על רון והרמיוני
לא היה *כלום* ביניהם.
היה משהו בסרט השביעי שראו את הפחד הגדול של רון שהוא היה שהרמיוני והארי ביחד אבל חוץ מזה לא היה כלום, הם סתם חברים.
וזה נוראא! רון והרמיוני הכי טובים
היה משהו בסרט השביעי שראו את הפחד הגדול של רון שהוא היה שהרמיוני והארי ביחד אבל חוץ מזה לא היה כלום, הם סתם חברים.
וזה נוראא! רון והרמיוני הכי טובים
באותו הנושא: