8 תשובות
נשמע לי שבא לך מאוד לשלוח לו אבל מתביישת.
לשאלה-
כן.
אם את מרגישה שזה נכון לך ואת רוצה, אז כן
רק אומר שאם אתם רוצים להתקדם הלאה לזוגיות חדשה הקשר שלכם לא יעשה טוב לא לכם ולא לזוגיות החדשה שתהיה לכם ורק יזיק.
שואל השאלה:
למה אבל? שנינו בלי קשר נצטרך להתגבר זה יקח זמן אבל מותר שניהיה חברים טובים לא? גם אם נכיר אז מהמם
אנונימית
שואל השאלה:
אני הכי מתביישת חחח רק בא לי שהוא לא יענה יבש
אנונימית
חברות טובה עם בן זוג לשעבר? כל עוד אין לכם ילדים שעשיתם ביחד אין לכם אינטרס להישאר בקשר.
זה סתם יציק לבני הזוג שיהיו לכם, ובו זמנית יכאיב לכם ויזיק בכללי.
זו דעתי.
בסופו של דבר אתם בוחרים מה לעשות, אני רק אומר למה זה יזיק וגם לא כתבתי את כל הדעה שלי בנושא כי זה עמוק.
שואל השאלה:
הוא לפני זה היה חבר מאוד טוב שלי אז זה קשה רק בגלל שהיינו ביחד לוותר על חברות
אנונימית
באותו הנושא: