4 תשובות
לאחר החלמה מלאה, 2-3 חודשים בערך.
חודש כזה בערך
בתכלס את יכולה לעשות גם באותו היום עגיל שלישי .. פשוט זה כואב ממש אז תחכי עד שהעגיל השני טיפה יחלים
את לא חייבת לחכות הרבה,רק כדי שלא יכאב לך לשיון על הצד הזה
אני חושבת שכדי שתעשי עוד כזה חודש
אני חושבת שכדי שתעשי עוד כזה חודש
באותו הנושא: