15 תשובות
אני מהאזור וכרגע לא.. שמעתי רק בומים
לא היה בצפת היה לישובים ממש על הגבול
שומעים פיצוצים מהכיתה ברזל
זה לא בצפת
זה לא בצפת
צפת לא, אך בגבול לבנון כן.
לא אבל ראיתי את כיפת ברזל
לא אני בצפת ולא שמענו כלום
אני ליד נהריה
אני מצפת ושמעתי רק בומים (לא חזקים)
אנונימית
שואל השאלה:
מי שמצפת או מהאיזור שמעתם?
מי שמצפת או מהאיזור שמעתם?
אנונימי
אמרתי לך אני מצפת ולא
יש בומים ויש מלא אזעקות בשלומי
לא יש רק בומים
וגם לא שמעתי שום בומים
אבו דאוד - שאלה לא קשורה אבל יש מצב שאתה מכיר כיוון מצפת? ראיתי שהגבת על שאלות על הנושא ועכשיו אני רואה שאתה גם מצפת
אנונימית
כן חבר שלי
באותו הנושא: