6 תשובות
תעשי איתה פשוט שיחה ותגידי לה שאת יודעת ושזה בסדר ושאת מצטערת ושהיא צריכה להמשיך הלאה למרות שאת חולה עליה ושזה שאת יודעת לא משנה כלום ביניכן
וכאילו ברור שזה יכאיב לה אבל היא צריכה להתמודד עם זה כמה שיותר מוקדם ולפני שהיא מפתחת ציפיות
אם את מאוהבת בה או חושבת לתת לזה צ'אנס אז go for it.
אם לא אז אל תתני לה סיבה לחשוב שאי פעם תהיו יותר מחברות, אל תגידי לה את זה ישירות פשוט תתנהגי אליה כאילו היא אחות בשבילך.
שואל השאלה:
איך אני עושה את זה בלי לפגוע בה?
אם את גם בקטע שלה לכי על זה.
אם לא תגידי לה בעדינות שאת נמשכת לבנים או שזה סתם יהרוס את החברות ביניכן
אם את אוהבת אותה תהיי איתה :)
אם לא אז.. תסבירי לה שאין לך רגשות כלפיה