4 תשובות
יכול מאוד שתהיה מלחמת עולם נוספת לפי מה שאבא שלי אמר לי.
אבל סה"כ שתהיה רק עם משפחה
אבל סה"כ שתהיה רק עם משפחה
או חברים חברות קרובים
אנחנו עכשיו במלחמת אזרחים אז האויבים מנצלים הזדמנות לתקוף אותנו כי מתי שהעם מחולק כביכול לשתיים (בגלל פוליטיקה ימין ושמאול) בקיצור עצוב שאנחנו ככה אנחנו חייבים להתאחד ולהיות ביחד בזה ולנצח אותם אבל הכל בגלל ביבי נתניהו. הוא זה שגרם לזה ואפילו לא מעניין אותו בוא אפילו כמעט מסכסך אותנו עם ארצות הברית ויש לנו איתם הסכם שלום ממש טוב ובקשרים טובים אבל אין בוא הורס הכל!
אנחנו לא נמצאים במלחמת אזרחים אבל האויבים בדרום ובצפון מנצלים את המצב במדינה (פסח והבעיות עם הממשלה אפילו את הראמדן אני חושב) בשביל לפתוח במלחמה או סתם לפגוע בנוסף הירי מעזה ולבנון היה תגובה לאירועים האלימים שהיו אתמול בהר הבית
באותו הנושא: