6 תשובות
נקווה שכן אתם ממש צריכים למהר אם יש משהו
הכל יהיה בסדר הלילה פשוט להיות מוכנים ומחר בבוקר מוקדם לנסוע חזרה הביתה
שואל השאלה:
נסענו לטיל פה והקרנבל התחיל
נסענו לטיל פה והקרנבל התחיל
שואל השאלה:
אני בחור ולא בחורה^ אבל תודה חח אני בקומה הכי למעלה המקלט הכי למטה
אני בחור ולא בחורה^ אבל תודה חח אני בקומה הכי למעלה המקלט הכי למטה
מקווה בשבילך, תהיי לבושה בבגדים שאת יכולה כבר לרדת למקלט איתם
הייתי גם במלון בצפון וחזרתי הביצה בגלל הטילים .. כדאי להיות במקלט
באותו הנושא: