4 תשובות
שואל השאלה:
כמובן שבעד, אך צריך להבין שאם תהיה תגובה חריפה, חמאס, ג'יהאד וחיזבאללה ייפתחו במתקפות נגד וזה יכול להתפתח להסלמה
מה גם שהחותים מאיימים גם להצטרף ללחימה
כמובן שבעד, אך צריך להבין שאם תהיה תגובה חריפה, חמאס, ג'יהאד וחיזבאללה ייפתחו במתקפות נגד וזה יכול להתפתח להסלמה
מה גם שהחותים מאיימים גם להצטרף ללחימה
אנונימי
בעד
בתור אחת שגרה באשקלון זה כבר נמאס כל הטפטופים האלה בלילה והזלזולים האלה של הממשלה בכל תושבי עוטף עזה והדרום בשבילם אנחנו רגילים לזה אז זה בסדר אבל זה לא בסדר יש פה אנשים שמקבלים חרדה מזה והממשלה מגיבה הכי חפיף שיש ועכשיו גם שהתחיל בצפון לדעתי חייב לתקוף חזק כי אנחנו מראים חולשה
בתור אחת שגרה באשקלון זה כבר נמאס כל הטפטופים האלה בלילה והזלזולים האלה של הממשלה בכל תושבי עוטף עזה והדרום בשבילם אנחנו רגילים לזה אז זה בסדר אבל זה לא בסדר יש פה אנשים שמקבלים חרדה מזה והממשלה מגיבה הכי חפיף שיש ועכשיו גם שהתחיל בצפון לדעתי חייב לתקוף חזק כי אנחנו מראים חולשה
בעג
בעד בעד
באותו הנושא: