14 תשובות
אני טעמתי כמה פעמים וזה תמיד הרגיש לי ככה הוא פשוט רכרוכי כזה, הכי קרנצי שטעמתי היה באפיה אבל בכללי פחות התחברתי
אממ אולי תנסי לעשות בטמפורה או להוסיף יותר שמן
זה המרקם של טופו לפי מה שאני יודעת,
נסי אולי לטגן אם זה הגיוני?
מזדהה איתך הייתה לי אותה בעיה עם טופו ואני לא בטוחה שזה אפשרי שיהיה קראנצי ככ, במקסימום זה לעשות אותו כמה שיותר דק ועם פירורי לחם כזה כמו מקלונים
שואל השאלה:
^^כן טיגנתי הכוונה

אוף אני ממש ציפיתי לטעם אחר, טבעונים כל הזמן אמרו שאפשר להגיע לטעמים דומים עם טופו, אני אנסה את מה שכתבתם.. מקווה שזה יציל את המילה שלהם
אנונימית
אני כבר כמה שנים טבעונית,
אני חושבת שזה פשוט קשור לגודל שאת חותכת את הטופו, כשהוא עבה מידי הוא נשאר ספוגי מבפנים.
תנסי קוביות של סנטימטר בערך.
(אני גם אוהבת לצפות את זה לפני בקונפלור ואז זה מוסיף לטופו קראנץ' מבחוץ.)
שואל השאלה:
^זהו שאני לא חותכת לגדולים.. בדיוק היום הכנתי, אכן חתכתי לקטנים, שמתי קורנפלור, גם הכנתי לפי איזה מתכון פופולרי, ועדיין זה לא שינה משהו בטעם :/ תיארת את זה מדויק, ספוג.
של איזה חברה את קונה?
אנונימית
שואל השאלה:
^אוקיי מה לגבי תחליפי בשר קפואים? של טבעול וכדומה.. (עוד לא ניסיתי) הם כן מדמים את הטעם? או שזה גם לא מתקרב חחח
בכללי יש מצב שאת אולי מכירה תחליף טוב שתוכלי להמליץ? אני מזה אשמח לשמוע, סליחה אם אני חופרת
אנונימית
לצערי אני לא מנסה הרבה תחליפי בשר, ככה שאני באמת לא יודעת מה טוב.
אבל יש ערוץ ביוטיוב של כאלו שטועמים תחליפים, קוראים לערוץ אנימלס.
תנסי, אני חושבת שממליצים שם על דברים.
יש לי טיפ ממש טוב לזה!
במקום לחתוך לקוביות, תפוררי את הטופו! הוא גם סופג ככה יותר טוב אם את שמה בתבשיל או במרינדה וגם אם את מטגנת זה יוצא יותר קריספי
^^^
אני מאד אוהבת טבעול. לא יודעת אם זה במאת מדמה טעם של בשר כי אני טבעונית שנתיים אני כבר לא זוכרת חחח
אבל ההמבורגר של טבעול הרבה יותר טעים לי הרבה יותר כיף לי לאכול אותו ממה שאני זוכרת שהייתי אוכלת המבורגר לפני שהייתי טבעונית
תנסי יש כמה נגיד אני מעדיפה טבעול אבל בן הזוג שלי מעדיף ביונד
בקשר לטופו תנסי כל מיני מרינדות ותוסיפי תבלינים שהם מיועדים כאילו לבשר
יש לי תבלין שרשום עליו 'תיבול לפרגיות' שאני תמיד מוסיפה ויוצא טעים
אז אני לא יודעת, אולי פשוט לי אין ציפיות.
בכל מקרה אם אני אחשוב על טופו כתחליף בשר ברור שאני אתאכזב, תחשבי על זה כקטניה משופרת
שואל השאלה:
לא זוכרת בדיוק
בערך 20 דקות, פחות או יותר

וכן ברור, מטופו קשה
אנונימית
זה לא משנה החברה, רק שזה לא מהטופו הרכים, אלא אלו שבמקררים- הקשים.
כמה זמן בישלת אותו?