8 תשובות
את לא אכלת הרבה בכלל אבל זה לא משנה אם את רעבה תאכלי
את רעבה?? מדהים.
לכי לאכול!!!!!
בתאבון❤
מרק זה ממש כלום, את יכולה לאכול בכיף אפילו 2 מנות
זה לא נשמע הרבה בכלל
פאק איט.
חיים את החיים פעם אחת,
תעשי מה באלך
ואם באלך לאכול גם מנת גורמה תאכלי בלי רגשות אשם.
אני אוהבת אותך!
תשתמשי לפני ותאכלי לאט זה יעזור לאכול פחות בשביל שתרגישיש יותר טוב אבל להכיר חשוב תאכלי
מרק זה כלום לא ישפיע בכלל , אבל אני בטוחה שאת מהממת ויש לך גוף מושלם אל תרגישי רע עם עצמך ובטח לא עם מה שאתה אוכלת!!
עם את רעבה תאכלי!
חיים פעם אחת