8 תשובות
לשתף חברה בזה
תנסי לדבר
תתחילי ב- ''היי'' ''ומה קורה'' וכאלה גם אם את לא מצליחה
אנונימית
להודות על הרגשות שלך, אם הוא ידחה אותך יהיה לך יותר קל ואם הוא ירצה אותך עוד יותר טוב
למחוק צאטים
להכיר עוד אנשים
להתעלם זה קשה וגם אם את מצליחה להתעלם זה לא תמיד עוזר
בעיקר לתת לזמן לעשות את שלו ולהעסיק את המוח שלך בדברים ואנשים אחרים
בהצלחה:)
אויי חשבת לדבר עם הקראש חח סורי
אנונימית
לא להתעלם אלא להעסיק את המחשבות בדברים אחרים. לפעול, לעשות דברים - לצאת ולהפגש עם אנשים, לא לשקוע בכאב ולהתעסק בבן אדם.
תתמקדי בבעיות אחרות שמפריעות לך (במידה ויש) ותתמקדי בלתקן אותם. בהצלחה, מאמינה בך.
אממ... תדברי עם חברה שתנסה לעזורך בזה
ולמחקר שיחות וכאלה
אנונימית
לנסות להכיר מישהו חדש