16 תשובות
אין בעיה עם זה, כן
לא
נשמע נייס
פחות לפי דעתי. אני לא אוהבת טייץ בכללי אבל בעיקר לא מחבבת טייץ בצבעים, ויחד עם חולצה אפורה נוצרת אסתטיקה בהירה מדי לטעמי.
חוץ מזה, אני תמיד מעדיפה שהמכנסיים יהיו כהים יותר מהחולצה.
חוץ מזה, אני תמיד מעדיפה שהמכנסיים יהיו כהים יותר מהחולצה.
נשמע טוב
עדיף חולצה שחורה
שואל השאלה:
הלכתי על חולצה שחורה בסוף
הלכתי על חולצה שחורה בסוף
פחות בעיניי אבל מה שאת אוהבת
בסדר סהכ
פחות...אולי חולצה לבנה או שחורה
עדיף טייץ אפור וחולצה תכלת אם כבר
או טייץ שחור לפחות
אני פשוט לא אוהבת טייץ בצבעים
או טייץ שחור לפחות
אני פשוט לא אוהבת טייץ בצבעים
סבבה
כן
זה בייסיק מה הבעיה
זה בייסיק מה הבעיה
מהמם
באותו הנושא: