3 תשובות
סתם על החיים, מה אני עושה למחייתי
פוליטיקה וכאלה
לא יודעת, לרוב אני עם אוזניות וכשלא אני לא מחליפה איתם מילה אלא אם כן הם ממש חברותיים
החיים , המצב בארץ וס*ס לצערי
אנונימי