12 תשובות
הכחדת האנושות או מתקפת חייזרים
לשבת על חומוס ושווארמה אבו גוש עם נסראללה
מקווה שהדור הבא ( הדור שלנו ) יתקן את כל מה שעשו קודמיו
איחוד בעם.
שלא ניתן לבעלי אינטרסים של "הפרד ומשול" לבצע את מזימתם
שלא ניתן לבעלי אינטרסים של "הפרד ומשול" לבצע את מזימתם
שואל השאלה:
למה אתה מתכוון יתקן את כל מה שעשו קודמיו?
למה אתה מתכוון יתקן את כל מה שעשו קודמיו?
אנונימית
עונש! מוות! למחבלים!
מכירים את הלא קשורים? - רפורמה עכשיו!
מכירים את הלא קשורים? - רפורמה עכשיו!
אנונימי
חיסלו את המחבל שדרס היול זה לא יעזור בכלום^
שיט בטעות עניתי אנונימי
לא חיסלו, נטרלו והוא בידי המשטרה וכנראה יכנס לכלא
בכל מקרה אין לשוטרים אפשרות להרוג אחרי שהאירוע קרה ולבית משפט אין אופציה לתת עונש מוות במידה ולא הספיקו להרוג אותו בזירה אז צריך את החוק הזה דחוף
שיבינו שכל מחבל ימות ויפחדו
לא חיסלו, נטרלו והוא בידי המשטרה וכנראה יכנס לכלא
בכל מקרה אין לשוטרים אפשרות להרוג אחרי שהאירוע קרה ולבית משפט אין אופציה לתת עונש מוות במידה ולא הספיקו להרוג אותו בזירה אז צריך את החוק הזה דחוף
שיבינו שכל מחבל ימות ויפחדו
1. שהנוער של ישראל יתעורר ( אגב הוא מתחיל להתעורר ) ויקום ויתחיל לשנות, אני מקווה שהנוער שלנו בעתיד היו חכמים והיו בעד לאחד את ישראל ולא לדאוג לתחת של עצמם.
2. מי שכתב "רפורמה עכשיו" , עונש מוות למחבלים לא קשור לרפורמה המשפטית , הכנסת ( הרשות המחוקקת ) היא זו שמוציאה את המהלך לפועל.
ואנשים כותבים דברים כאלה כל הזמן , אבל תכלס לא מבינים את ההשלכות וצריכים לחשוב שנייה פעמיים.
- לא מנסה לפתח ויכוח / מריבה כך שלא להתחיל להיתפס עליי.
2. מי שכתב "רפורמה עכשיו" , עונש מוות למחבלים לא קשור לרפורמה המשפטית , הכנסת ( הרשות המחוקקת ) היא זו שמוציאה את המהלך לפועל.
ואנשים כותבים דברים כאלה כל הזמן , אבל תכלס לא מבינים את ההשלכות וצריכים לחשוב שנייה פעמיים.
- לא מנסה לפתח ויכוח / מריבה כך שלא להתחיל להיתפס עליי.
אחי אני בכלל נגד הרפורמה
זה אני שבטעות כתבתי מאנונימי ותקרא עד הסוף את מה שרשמתי שם ותבים שזה היה בציניות
תאמין לי שאם יש במדינה מישהו שמבין בפוליטיקה זה אני, אני קורא כמעט את כל המסמכים שמונחים על שולחן הכנסת ויודע מה קורה במליאה ובועדות כל רגע
תראה שרשמתי "מכירים את האלה - רפורמה עכשיו!" והתכוונתי לכאילו אם אתם מכירים את התומכי רפורמה שדוחפים אותה בכל מקום
זה אני שבטעות כתבתי מאנונימי ותקרא עד הסוף את מה שרשמתי שם ותבים שזה היה בציניות
תאמין לי שאם יש במדינה מישהו שמבין בפוליטיקה זה אני, אני קורא כמעט את כל המסמכים שמונחים על שולחן הכנסת ויודע מה קורה במליאה ובועדות כל רגע
תראה שרשמתי "מכירים את האלה - רפורמה עכשיו!" והתכוונתי לכאילו אם אתם מכירים את התומכי רפורמה שדוחפים אותה בכל מקום
חחחיחחח הכל טוב
אוי אני מצטער , לא הבנתי את מה שכתבת , תודה.
באותו הנושא: