6 תשובות
לרוב גברים גבוהים יותר מנשים והמידת נעליים מותאמת לפי הגובה
שואל השאלה:
בגיל 13 עקפתי את המידה של אמא שלי
בגיל 13 עקפתי את המידה של אמא שלי
אנונימי
אני בת 14 ועקפתי את המידה של אמא שלי והיא יותר גבוהה ממני. זה לא קשור. זה קשור להתפתחות של הבן אדם
^זה כן קשור. פשוט עדיין לא סיימת לגבוהה כנראה, גודל הרגליים מותאם לגובה המקסימלי שאליו תגיעי
כי גוף גברי יותר גבוה מנשים {לא במקרה שלי}
ולכן הרגל כגודל המידה
ולכן הרגל כגודל המידה
כי ההתפתחות של גברים ושל נשים שונה
באותו הנושא: