11 תשובות
snapseed
שואל השאלה:
לא התכוונתי לעשות חושך בשוליים
לא התכוונתי לעשות חושך בשוליים
אנונימית
אה אה הבנתי למה התכוונת
לא מכירה חות מאינשוט
לא מכירה חות מאינשוט
שואל השאלה:
התכוונתי כמו ששמים בווצאפ
שלפעמים הגודל של התמונה לא מתאים לפורמט גודל של הווצאפ אז מוסיפים שוליים שהם מהרקע של התמונה עצמה במטושטש וככה כל התמונה נכנסת ולא חותכים
התכוונתי כמו ששמים בווצאפ
שלפעמים הגודל של התמונה לא מתאים לפורמט גודל של הווצאפ אז מוסיפים שוליים שהם מהרקע של התמונה עצמה במטושטש וככה כל התמונה נכנסת ולא חותכים
אנונימית
אבל את יכולה לקחת את מה שעשית באינשוט ולשין במשפר איכות בגוגל
אשלח לך קישור רגע
אשלח לך קישור רגע
שואל השאלה:
אה סבבה תודה רבה בכל זאת
אה סבבה תודה רבה בכל זאת
אנונימית
הנה
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה רבה אבל אני בוכה מצחוק זה עשה אותי כמו בתמונת ציור באפקט כזה
תודה רבה אבל אני בוכה מצחוק זה עשה אותי כמו בתמונת ציור באפקט כזה
אנונימית
חחחחחחחחחחחח
כלים>טשטוש עדשה>עוצמת דהייה בשוליים
שואל השאלה:
הקשבתי לך והורדתי תאפליקציה ואני לא רואה שם אופציה כזו
איך עושים
הקשבתי לך והורדתי תאפליקציה ואני לא רואה שם אופציה כזו
איך עושים
אנונימית
באותו הנושא: