11 תשובות
שואל השאלה:
לא התכוונתי לעשות חושך בשוליים
אנונימית
אה אה הבנתי למה התכוונת
לא מכירה חות מאינשוט
שואל השאלה:
התכוונתי כמו ששמים בווצאפ
שלפעמים הגודל של התמונה לא מתאים לפורמט גודל של הווצאפ אז מוסיפים שוליים שהם מהרקע של התמונה עצמה במטושטש וככה כל התמונה נכנסת ולא חותכים
אנונימית
אבל את יכולה לקחת את מה שעשית באינשוט ולשין במשפר איכות בגוגל
אשלח לך קישור רגע
שואל השאלה:
אה סבבה תודה רבה בכל זאת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה אבל אני בוכה מצחוק זה עשה אותי כמו בתמונת ציור באפקט כזה
אנונימית
חחחחחחחחחחחח
כלים>טשטוש עדשה>עוצמת דהייה בשוליים
שואל השאלה:
הקשבתי לך והורדתי תאפליקציה ואני לא רואה שם אופציה כזו
איך עושים
אנונימית