3 תשובות
זה בדיוק מה שהיה לי במחצית הראשונה..
אני עשיתי על נפיצה של אור..
התזתי עם צינור גינה בגינה שלי ואז נוצרה קשת כזו (זה קשור לקרניים של השמש שנשברות בטיפות של המים) אני לא אכנס לזה..
בכל אופן, עשיתי עם עוד חברה קיבלתי 100 - אם בא לך אני יכולה לשלוח לך את העבודה שעשיתי. נראה לי יהיה לך אותן הוראות כמו שלי
אני עשיתי על נפיצה של אור..
התזתי עם צינור גינה בגינה שלי ואז נוצרה קשת כזו (זה קשור לקרניים של השמש שנשברות בטיפות של המים) אני לא אכנס לזה..
בכל אופן, עשיתי עם עוד חברה קיבלתי 100 - אם בא לך אני יכולה לשלוח לך את העבודה שעשיתי. נראה לי יהיה לך אותן הוראות כמו שלי
שואל השאלה:
יואו כן תודה
יואו כן תודה
אין בעיה אז תזכירי לי מחר
באותו הנושא: