6 תשובות
לא.
זה יפה אם את בנויה לזה
אני נגד שיימינג אבל תחסכי פאדיחות
אני נגד שיימינג אבל תחסכי פאדיחות
אנונימית
תלוי בחולצה ובמכנס עצמם ובגוונים..
נראלי שפחות
אני פחות אהבתי אחותי
לדעתי השילוב צבעים לא יפה