5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא רציני ממש
אנונימית
זה לא טוב אבל לא נראה לי שצריך רופא
מישהו הרעיל אותך נראה לי
זה מה שראיתי בסרטים
אנונימית
ממליצה להתייעץ עם ההורים, ואם יש לך בקופה אפשרות לדבר עם רופא מהבית, אז להתקשר ולנסות לברר
וואלה מסוכן, הקאה של דם (גם אם זה קצת) זה מצב רפואי דחוף, פוטנציאלי
לך דחוף לרופא, ואם אתה יכול תשמור דגימה של הקיא עם הדם ותתן לרופא שיבדוק אותו
הכי חשוב תישאר רגוע