9 תשובות
לא כולם
פשוט לא מסכימים עם פעולות שלו
אני לא שמאלנית ואני שונאת את ביבי
זה לא קשור
כי הוא שקרן ונוכל
כי ביבי בימין
ה0מאל רק מכפישים. והכי טוב זה להכפיש את ביבי. קשה להם שהם לא ניצחו בבחירות, והם לעולם לא ינצחו בבחירות בעתיד
כן ברור אתה צודק ילדון בן 15
לא רק השמאל שונא את ביבי
כן גם חלק מהליכוד עכשיו נגד ביבי
התפיסות של הצד השמאלי שונים מאלו של נתניהו והצד הימני. לדוגמה, רוב השמאל מאמין בפיתוח פתרונות דיפלומטיים למניעת התנגשויות ולקידום הפתרונות הדו-מדיניים, ולא בהגנת מתיישבי הישובים בגדה המערבית ובהרי יהודה ושומרון. נתניהו, מצד שני, נוטה לתמוך בהתנחלויות ובהגנה על זכויות היהודים לחיות בכל חלקי הארץ, ומתעקש להמשיך בתפיסת המדיניות הקודמת של ישראל.

כמו כן, נתניהו מסוגל להפעיל יכולת מנהיגות חזקה ואסטרטגית, מה שמעניין ומדהים את רבים מאוהדיו וגורם להם לתמוך בו, אך בעת זו יש לו גם מבולגן במצב פוליטי קשה ביותר. השמאל, כמו כן, רואה את נתניהו כאדם שהוא סימבול של חלוקה והתנגדות למצב חדש וקידום פיתוחים שונים במדינה.