9 תשובות
אז תפתחי
תפתחי
למה לא נכנסת ועשית כניסה איך שהגעת?
אני גם אם אני מקדימה אני פותחת גם ככה אין אנשים על הבוקר
אני גם אם אני מקדימה אני פותחת גם ככה אין אנשים על הבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
כי ביקשו ממני שעה מסויימת..
כי ביקשו ממני שעה מסויימת..
אנונימית
אסור לכם להכנס לפני?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מה חחח אני עומדת בחוץ ומחכה
אין לי מה חחח אני עומדת בחוץ ומחכה
אנונימית
בוחצי תתארגני קצת
תפתחי בוחצי
שואל השאלה:
זה לא שאסור פשוט לא יודעת אם זה סבבה..
פעם הבאה אפתח מוקדם יותר
זה לא שאסור פשוט לא יודעת אם זה סבבה..
פעם הבאה אפתח מוקדם יותר
אנונימית
באותו הנושא: