17 תשובות
הלוואי וזה תמיד היה ככה..
לא , זה תלוי
תתקשרו אחד עם השני ותנסו להבין מה אתם לא כל כך מסובך לדבר על זה..
לא
ממש לא
לא
תדברו על זה
תדברו על זה
לא תדברו על זה ותקבעו ביחד אם לדעתכם אתם רוצים או לא
אנונימית
לא מחייב תעשו על זה שיחה ותגיעו לעמק השווה
^^ איך אפשר להתנשק כשהוא לא רוצה אותך אני לא מבין את זה ואף פעם לא אבין
לשאלה - בעיניי זה אמור להיות כן אבל בתכלס זה לא
לשאלה - בעיניי זה אמור להיות כן אבל בתכלס זה לא
לא, אתם צריכים להסכים על זה
לא
אמורה להיות שיחה בין 2 הצדדים
אמורה להיות שיחה בין 2 הצדדים
לא בטוח שמבחינתו אבל מקווה בשבילך שכן
פעם הבאה שאת רואה אותו תשאלי אותו מה אתם או מדהו בסגנון
בזמן המתאים כזה ברגע חמוד
פעם הבאה שאת רואה אותו תשאלי אותו מה אתם או מדהו בסגנון
בזמן המתאים כזה ברגע חמוד
אם יש בניכם רגשות אז כן
לא בהרכך.
נגיד אני התנשקתי עם מישהו שרציתי באורך תקופה והוא די זרם אבל מסתבר שהוא בכלל לא רצה אותי.
תלוי איך זה אצלך
נגיד אני התנשקתי עם מישהו שרציתי באורך תקופה והוא די זרם אבל מסתבר שהוא בכלל לא רצה אותי.
תלוי איך זה אצלך
אנונימית
לא
באותו הנושא: