7 תשובות
בן כמה אתה? כי באיזשהו גיל יש נדודי שינה רציניים, זה קורה לי עכשיו וזה קורה גם לחברים שלי
יש לך שינה לא טובה כנראה, יש לך בטח בחדר טלפון שמצלצל הודעות או עולות מבחוץ צריך להשתיק ולסגור את כל החלות ושהיה נוח וככה לא תקום
יכול להיות שיש לך ליקוי שינה. כדי לך לבדוק את זה. זה משהו באף שגורם לך להיחנק קצת באמצע הלילה אז אוטומטית המוח שלך מעיר אותך. גם לי יש את זה ככל שהבנתי רק שאני לא מתעורר פיזית, אני לא מרגיש את זה אבל אני כן לא מקבל שינה מספיקה.
מלא אנשים שאני מכירה מתעוררים כל לילה ב3 זה באמת מוזר רצח
אומרים שאם מתעוררים בשעות האלה זה אומר שמישהו צופה בך
שואל השאלה:
15 וחצי
15 וחצי
אנונימי
^אז כן, בגיל הזה יש סיכוי גדול לנדודי שינה קיצוניים זה קורה להרבה אנשים שאני מכיר
באותו הנושא: