9 תשובות
אנחנו לא בקיץ
וסוף סוף גשם חורפי זה כמו נשימה אחרונה לפני המוות רק שבמקום מוות זה חילוף עונה ובמקום נשימה זה גשם
שואל השאלה:
^^^גם אצלי יש מבול, יוצא שכבר יום שלישי ברצף אני מתעוררת בגלל גשם חזק ורעמים ועכשיו זה עוד שעה סבירה.. יומיים קודמים בלפנות בוקר
כנראה החורף לא רוצה להיגמר וכן יש רעמים חזקים ממש אצלנו יורד מבול
שואל השאלה:
^^^hijo לא ממש הבנתי מה אמרת אבל כל רעם מקרב אותי למוות חחח
לא יודע אבל אני אוהב את זה
חחחח כאילו זה סוף החורף
מוזר, אבל זה אביב
וואי לגמרי, הזוי
וואו נכון כל הזמן גדם עכשיו נגיד יש אצלנו בישוב מבול