התחברות
הרשמה
אוף די כבר (בבקשה אל תמחקו לי את השאלה מהות - תמיכה)
כל פעם מחדש.. כל פעם שיש מישהי שאני רוצה אנשים אומרים לי, היא לא בעניין מגיע לך מישהי יותר טובה. אבל לא בא לי מישהי אחרת.. בא לי אותה.. אוף למה הכל חייב להיות ככה :(
13 באפריל 2023, 12:58
התייעצות
מהות
תמיכה
דיכאון
יאוש
2 תשובות
באיזה מובן מישהי יותר טובנ
C
Curry30.
כי היא לא בקטע שלך אז אומרים לך את האמת מה יש לך להציק למישהי שלא רוצה אותך
אנונימי
באותו הנושא:
שאלה ללא מהות בבקשה לדווח *קולות של בכי* בבקשה לא למחוק(בבקשה!!!!)
בבקשה אל תמחקו אני צריכה תמיכה
בבקשה אל תמחקו, זו שאלה עם מהות ידעתם שעבר אשכרה חודש מאז המוות של מלכת אנגליה?
אם רשמתי בשאלה ככה - "מהות: אין מהות" אז יש מהות או אין מהות?
אין פה שאלה אין פה מהות תמחקו זה בסדר או שאל תמחקו זה גם בסדר
טוב אני חייבת לפרוק משהו ואל תמחקו את זה כי יש גם שאלה בסוף עם מהות,
למה פריקות או שאלות של תמיכה נחשבות כשאלות בלי מהות?
האם שאלות כמו: "האם שאלות כמו "שרירי מוריד" הן שאלות עם מהות" הן שאלות עם מהות?
אם אני שואל מה זה שאלה ללא מהות זה נחשב לשאלה עם מהות או שבגלל שהשאלה היא על המהות אז אין לה מהות ?
אנשים בבקשה לא לשלוח שאלות בלי מהות אנשים לא רואים את השאלות החשובות:(
מה המהות של שאלה ללא מהות אם השאלה הזאת תקבל "שאלה ללא מהות"?