5 תשובות
דווקא נראה לי שלא שבשישי מקבלים רק ביום ראשון אבל האמת אני ממש ממש לא יודעת
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
תודה רבה לכם
אנונימי
לי היה בנובמבר בחורף גם בשישי באחת וקיבלתי תשובה ביום ראשון
אבל אולי בגלל ששבת נכנסת יותר מאוחר אז אולי כן תקבל תשובה היום, תשאל את המורה נהיגה שלך
בהצלחה!
אבל אולי בגלל ששבת נכנסת יותר מאוחר אז אולי כן תקבל תשובה היום, תשאל את המורה נהיגה שלך
בהצלחה!
כן מקבלים תוך כמה שעות
תוך 4 שעות
באותו הנושא: