10 תשובות
לא יודע אם זאת הדרך הנכונה אבל אני הייתי נעלם ומוצא תירוץ
פשוט מסבירים יפה כמו אנשים,ולא חוסמים סתם ככה כמו התגובה פה
מסבירים שהקשר בלתי אפשרי
הדרך הטובה היא באמת פשוט להפסיק בלי שאלות או משהו כזה.
ואפשר פשוט תגידי לו שאתם לא יכולים לדבר יותר בגלל אילוצים חיצוניים
את בכלל רוצה להפסיק את הקשר איתו?
אם כן, תאמרי לו את הסיבה לדעתי. זה יהיה נחמד יותר מאשר שתעלמי לו סתם ככה
שואל השאלה:
אני לא יכולה לחסום כי זה יפגע בו והוא לא יבין למה..
פשוט להפסיק לדבר זה קשה כי אם עכשיו הוא ישלח לי הודעה וישאל אותי שאלה? מה אני אמורה לעשות? לסנן?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני לא יודעת אם אני רוצה או לא, הוא ממש נחמד אבל יש לו יציאות מוזרות כאלה וחברות שלי אומרות שאני חייבת לנתק דחוף את הקשר
אנונימית
^^^כפי שכתבתי, תאמרי לו את הסיבה.
זה יהיה יותר נחמד מצדך
^^^אז תדברי איתו על היציאות האלו, אם זה משהו שניתן לשינוי לדעתך
תנסי לסנן קצת ולענות יבש ולאט לאט תנתקי
את רוצה להפסיק או שזה רק בגלל החברות שאומרות? אם לא בא לך עליו תגידי לו ש
את מצטערת ופחות בא לך להמשיך לדבר, את לא רוצה להעלם בלי התראה ובגלל זה ההודעה אבל להתראות