15 תשובות
להכנס הם סתם מאיימים
איזה רקטות דיי אין כלום
כנסי
כנסי
לכי למקלחת
הם תמיד מבטיחים וכלום לא קורה
הם תמיד מבטיחים וכלום לא קורה
תיכנסי להתקלח
שימי לך חלוק מגבת בהישג יד ושהטלפון יהיה איתך.
מעבר לזה, הם לא אמורים לשבש את ההתנהלות בגלל האיומי סרק שלהם. אם היה משהו גדול על הפרק, הם לא היו אומרים כלום
שימי לך חלוק מגבת בהישג יד ושהטלפון יהיה איתך.
מעבר לזה, הם לא אמורים לשבש את ההתנהלות בגלל האיומי סרק שלהם. אם היה משהו גדול על הפרק, הם לא היו אומרים כלום
תיכנסי להתקלח, הכל בסדר.
לרוב הם סתם אומרים ולא קורה כלום.
לרוב הם סתם אומרים ולא קורה כלום.
כנסי ליתקלח הם יודעים לאיים
איפה אמרו את זה?
חח לא הבטיחו רקטות בשש ..
שואל השאלה:
בחמל היה
בחמל היה
אנונימית
הפלטפורמה הכי לא אמינה בעולם
אל תגידי לי שאת קוראת שם את התגובות
כבר שמונה ולא היה אזעקה אחת הם סתם מבטיחים
הם לא הבטיחו כלום זה פייק
למה זה נראה כאילו אנשים רוצים שזה ייקרה זה הורג אותי
למה זה נראה כאילו אנשים רוצים שזה ייקרה זה הורג אותי
בדרך כלל הם מבטיחים שטויות, אני גרה בדרום יש לי חמל ופיקוד העורף ולא הייתה התראה אחת
אל תתני לחמאס לנהל לך את המקחת, תתקחי בנחת. הכל טוב. וגם אם יהיה משהו, תצאי עם מגבת לממ"ד - את תספיקי. הכל בסדר!