6 תשובות
פשוט לרשום לה הסינונים שלך מפריעים לי
להגיד לה שאתה רוצה שתשפרו את התקשורת ביניכם
שואל השאלה:
אני מפחד לאבד אותה אם אפתח את הפה..
אנונימי
תגיד לה אחי אם זה ככה עכשיו זה יכול להמשיך ואתה סתם תרגיש רע
אחי בזוגיות אין דבר כזה לפחד ממשו התקשורת זה הדבר הכי חשוב בקשר לדעתי אם היא לא מבינה אותך בקטע הזה היא לא בשבילך כי היא חייבת לתת לך יחס במיוחד אם אתה בן זוגה
לדעתי תגיד לה באמת מה שאתה
חושב אני גם בסיטואציה כזאת
ולא מבינה מה הולך אנחנו בקטע אנחנו לא ? והייתי פשוט מעדיפה שיבואו ויגידו לי מה שהן מרגישים לא משנה איזה בן אדם זה
באותו הנושא: