22 תשובות
אני עושה בחוט זה חוט תפירה רגיל
אני עושה בבית מדי פעם אמא שלי עושה לי עם שעווה מוכנה רצועות של ביוטיקר הן מעולות!
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות שעווה אבל פעם חברה שלי עשתה ויצא לה מלא פצעים על השפם ואני מפחדת שזה יקרה ליי
אני עושה עם חוט
קודם כל תתני לי פרח, דבר שני, את צריכה לעשות על עור נקי! ומומלץ בפנים לעשות שעווה מוכנה. ושמישהי אחרת תעשה לך, אמא, אחות, לא את.
שואל השאלה:
קיבלת פרח
וואלה, פרגני בעוד אחד. לכבוד פסח
זה לא משנה כל כך אם היא תתן לך עוד כי עדיין זה יחשב כפרח אחד נשמה כי זו אותה שאלה
מה אוף!!! אוףף
ולשאלתך, שעווה לרוב עושה פיגמנטציה אם את לא מבינה כל כך עדיף שתלכי לקוסמטיקאית שתעשה לך גבות ושפם ביחד כבר עם חוט
שואל השאלה:
את סוחטת אותיי
ולמה לא לעשות לעצמי?
אל תעשי שעווה זה יכול ממש לפגוע לך בעור לגרום לך לפיגמנטציה גירויים חצוקנים התקלפות של העור , עדיף חוט או פינצטה . פינצטה יקח לך מלא זמן וחוט תסתכלי ביוטיוב איך לעשות זב פשוט כשמבינים
חחח לא נורא יש לך מלא פרחים
פשוט אל
לול אני קיבלתי שני פרחים
שואל השאלה:
וואו פרחים
שעווה חמה ורצועות
ניבוכהה כולכן נורמאליות אני עושה שפם עם פינצטה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני וזה לא כואב ממש אבל לוקח הרבה זמן ואין לי סהלנות לזה
עושה של וייט לרוב סבבה לגמרי פעם קודמת עשה לי כוויות והשאיר סימנים עדיך לעשות אצל מישהי מקוצעיץ
יש לאמא שלי מכונה של שעווה שהיא אבן כזאת ואז שמחממים אותה היא נוזלית
אני משתמשת ברצועות של ויט, הם ממש אחלה.
הפצעים שיצאו לה כנראה היו בגלל משיכה לא נכונה או שהיא שמה את הרצועה שוב באותו מקום.
אני אחרי השעווה מורידה את שאר השיער שנשאר עם פינצטה, לא חוזרים על אותו מקום עם שעווה.

עריכה: אני גם לא משתמשת בשעווה חמה אלא קרה. כזאת שהיא כבר מוכנה, זה פחות בעייתי משעווה נוזלית