8 תשובות
נשמע טוב
בן כמה אתה? לדעתי קצת יקר במיוחד שזה למורה שלך ואתה "חובב" ולא "מקצועי"
שואל השאלה:
אני בן 15
אני בן 15
אנונימי
יפה ממש מחיר טוב
שואל השאלה:
אני לא חושב שהבהרתי את זה טוב. אבל היא לא הציעה לשלם לי 400, היא שאלה כמה אני לוקח ואני חושב כרגע על 400
אני לא חושב שהבהרתי את זה טוב. אבל היא לא הציעה לשלם לי 400, היא שאלה כמה אני לוקח ואני חושב כרגע על 400
אנונימי
נו זה סבבה לבקש 400 שקל
בשביל מתחיל אחלה
שואל השאלה:
^^אני מצלם כבר שנתיים וצילמתי טורניר כדורגל בבית ספר ו2 טקסים והיא ראתה את התמונות ואמרה שהיא מוכנה לשלם
^^אני מצלם כבר שנתיים וצילמתי טורניר כדורגל בבית ספר ו2 טקסים והיא ראתה את התמונות ואמרה שהיא מוכנה לשלם
אנונימי
באותו הנושא: