5 תשובות
זה סתם בדיחה של אנשיפ משועממים
זה בדיחה שאנשים המציאו
לא יודעת אני גם מנסה להבין
זה דיי מט!מטם אני לא מבינה למה זה התחיל כנראה סתם אנשים משועממים שיש להם משהו נגד פתח תקווה התחילו את זה וזה נהיה טרנד אף פעם לא הבנתי את זה
יש לי הסבר אפשרי
בקסם של הורים יש פרק שצוחקים ממש על ניו ג'רזי ובעברית תרגמו את זה לפתח תקווה (יש כזה חלק שיורגן אומר שהגענו למקום הכי גרוע בעולם ואז קוזמו אומר "אוי לא אנחנו בפתח תקווה")
אולי משם זה הגיע
יש לי הסבר אפשרי
בקסם של הורים יש פרק שצוחקים ממש על ניו ג'רזי ובעברית תרגמו את זה לפתח תקווה (יש כזה חלק שיורגן אומר שהגענו למקום הכי גרוע בעולם ואז קוזמו אומר "אוי לא אנחנו בפתח תקווה")
אולי משם זה הגיע