8 תשובות
לא מגיע לה אבל לא באמת אכפת לי
לא מכירה אותה אבל מהתיאור אני יכולה להסכים איתך
מי זאת אופק הזאת?
לא מכירה אותה ואת הסיפור שלה, אבל אם חושבים שמגיע לה כנראה יש סיבה וצריך לפרגן
אני לא יודעת מי זאת
אבל לפי מה שאני מבינה היא עברה חרם
אני לא חושבת שזה מגיעה לה יש עוד המון ילדים שגם עברו חרם
אני מסכימה איתך לגמריי
שואל השאלה:
היא עברה חרם ואז עשו עליה כתבה. אלפי ילדים עוברים חרם והמדינה לא שמה עליהם רק בגלל שהייתה בתוכנית איף
אנונימית
זה כ"כ לא פייר שיש כ"כ הרבה ילדים שגם עברו חרם אבל רק כי היא במקרה התפרסמה אז "מגיע" לה להדליק משואה
שואל השאלה:
^^אני ממש הסברתי בתיאור
^כןן
אנונימית
מסכימה יפה שהיא מעלה את המודעות והנושא אבל יכלו להביא את זה למישהו שעשה יותר