4 תשובות
זה תלוי בגיל..
זה כמו ש46 ו51 מתאים.
אבל 15 ו20 לא.
אנונימית
זיווג אמיתי יכול להיות הפרש גדול ואפילו שבת יותר גדולה מהבן אבל ריאלית מאוד מגעיל כל ההפרשים האלה כדוגמתם שרוב מי שבהפרש כזה זה נובע משרדי אישיוז וחרטות אחרות, דחוף סטירה מצלצלת שתעיר אתכן. גג שנה הפרש
אנונימי
קשה להגיד, יכול להיות גם מעל שנתיים וזה תלוי בגיל ובכימיה ביניהם
הפרשי גילאים זה מוזר בעיניי
כאילו תחשבו שהבנאדם הלך לבית ספר בזמן שנולדתם הוא יכל לעשות לכם בייביסיטר ובואו רק נגיד שהיו זמנים בהם לצאת איתו היה מאוד לא חוקי. אבל וואטבר תעשו מה שבאלכם כל עוד זה לא קריפי (אהמ אהמ לאונרדו דיקפריו)