6 תשובות
קשה לדעת מה הסיבה אבל אישית אם הייתי מתנהגת ככה זה היה ממקום שאני לא מעוניינת בקשר או מתוך עומס שאני נמצאת בו ואז קשה לי לשלב לכן אי אפשר באמת לדעת מה הסיבה שלה אבל מציעה לך לקחת צעד אחורה, אם היא תרגיש בחסרונך היא תיזום ואם היא לא תיזום כנראה היא באמת כבר לא בעניין ולא הפסדת כלום.
אל תרדוף כי זה ירחיק אותה :)
אל תרדוף כי זה ירחיק אותה :)
שואל השאלה:
אני בחיים לא רודף אחרי בחורות. אבל פה אני לא מבין מה היא רומזת לי, אם פחות בא לה את הקשר שתגיד פשוט
אני בחיים לא רודף אחרי בחורות. אבל פה אני לא מבין מה היא רומזת לי, אם פחות בא לה את הקשר שתגיד פשוט
אנונימי
אתה גם יכול לשאול אותה באופן ישיר וככה להימנע מספקולציות.. הכי טוב
שואל השאלה:
לשאול ככה ישירות יכול להיות דרמטי מדי ותוקפני אני לא גבר כזה של להתעצבן על חוסר יחס
פשוט באמת אתעלם עד שהיא בתקווה תחזור לעצמה
לשאול ככה ישירות יכול להיות דרמטי מדי ותוקפני אני לא גבר כזה של להתעצבן על חוסר יחס
פשוט באמת אתעלם עד שהיא בתקווה תחזור לעצמה
אנונימי
לא חושבת שזה להתעצבן על חוסר יחס, נראה שיש פה מעבר אם זאת התחושה שלך. אבל כן עדיף שתתעלם, זה ייתן לך את התשובה בסוף
אולי היא עוברת משבר
באותו הנושא: