12 תשובות
אכלתי בריא והרבה פחות, אבל חשבתי שאני אוכלת בריא, וזה לא היה מספיק, הייתי אוכלת נראלי 900 קלוריות אולי, לא ספרתי אז אבל עכשיו אני יכולה לנחש בערך
קפה עם קצת חלב שקדים ללא סוכר של אלפרו. וארוחה ב6 בערב של עגבניות שרי. לא החזיק מעמד הרבה זמן, הגעתי למיון דיי מהר...
הייתי עושה צום בערך של 48 שעות ואז שותה כוס קפה עם עוגיית קוואקר פיצית של אנגל ואז ככה שוב
טבעול כי יש להם מוצרים 99 קלוריות
חלב סויה לייט
פריכיות 16 קל'
שעועית ירוקה/אפונה
ספרייט זירו ומלא תה
כל אלה זה הדברים היחידים כמעט שהייתי(עדיין) אוכלת ולפעמים צום אבל גג 40 שעות
חלב סויה לייט
פריכיות 16 קל'
שעועית ירוקה/אפונה
ספרייט זירו ומלא תה
כל אלה זה הדברים היחידים כמעט שהייתי(עדיין) אוכלת ולפעמים צום אבל גג 40 שעות
שואל השאלה:
^^let's recover
וואי זה כלוםם , איך החזקת מעמד אם אני לא אוכלת יום שלם יש לי סחרחורות וחולשה מטורפתת
^^let's recover
וואי זה כלוםם , איך החזקת מעמד אם אני לא אוכלת יום שלם יש לי סחרחורות וחולשה מטורפתת
אנונימית
שואל השאלה:
^^stinkypink
איך הצלחת להעביר צומות של 40 שעות??
את עוד תלמידה , זה לא קשה לך עם הבית ספר?
^^stinkypink
איך הצלחת להעביר צומות של 40 שעות??
את עוד תלמידה , זה לא קשה לך עם הבית ספר?
אנונימית
וואי תקשיבו אתם התחרפנתם
מה אתם נותנים רעיונות לאחרים ומספרים מה עשיתם??
מתי תבינו שזה מעודד הפרעות אכילה
מה אתם נותנים רעיונות לאחרים ומספרים מה עשיתם??
מתי תבינו שזה מעודד הפרעות אכילה
אנונימית
שואל השאלה:
^אנונימית
מוזמנת שלא להיכנס לשאלה שמתי טריגר מפה זה כבר שיקול שלך:)
^אנונימית
מוזמנת שלא להיכנס לשאלה שמתי טריגר מפה זה כבר שיקול שלך:)
אנונימית
בגלל ההפרעות אכילה לא ממש הלכתי לבית ספר.. לא הלכתי כמה חודשים כבר כי אף פעם אין לי אנרגיה פיזית בגלל זה, אבל ישנתי רוב הזמן עד מאוחר והייתי בטלפון פשוט
סטיפס זה אתר פרו אנה? לא זכור לי
יש הבדל בין לשים אזהרת טריגר על משהו שמדבר על הקשיים של הפרעת אכילה לבין ממש לתת טיפים אחותי
את עושה פה נזק
יש הבדל בין לשים אזהרת טריגר על משהו שמדבר על הקשיים של הפרעת אכילה לבין ממש לתת טיפים אחותי
את עושה פה נזק
אנונימית
^אנונימית שמעליי את צודקת ברמות. אני ממש לא מבינה מה עובר על בנות בימינו שמשתפות תוכן כזה הרסני.
אנונימית
היי, לא יכולה לענות לך על זה כי אני לא יודעת אם זה מתוך רצון להזיק לעצמך.
ואם כן, בבקשה זה לא יעזור לך בכלום, להרעיב את עצמך.
יש צורה להרזות או משהו כזה, אם תעשי זאת בדרך לא נכונה את עלולה לפגוע בעצמך בהרבה מאוד מובנים וזה לא שווה את זה (מנסיון יום יומי)
זה יכול לפגוע בעתיד שלך להביא ילדים לעולם, וכל זה בגלל שטות ומחשבה את תראי אם תאכלי פחות או לא בכלל.
יש המון דרכים לעשות את זה בצורה בריאה ונכונה, מקווה שעזרתי 3>
ואם כן, בבקשה זה לא יעזור לך בכלום, להרעיב את עצמך.
יש צורה להרזות או משהו כזה, אם תעשי זאת בדרך לא נכונה את עלולה לפגוע בעצמך בהרבה מאוד מובנים וזה לא שווה את זה (מנסיון יום יומי)
זה יכול לפגוע בעתיד שלך להביא ילדים לעולם, וכל זה בגלל שטות ומחשבה את תראי אם תאכלי פחות או לא בכלל.
יש המון דרכים לעשות את זה בצורה בריאה ונכונה, מקווה שעזרתי 3>
באותו הנושא: