19 תשובות
תאמת שלא שינו לי
לאיזה תאריך שינו לך? אני כרגע מרץ אז אולי לא שינו לי כי זה עוד הרבה זמן
לאיזה תאריך שינו לך? אני כרגע מרץ אז אולי לא שינו לי כי זה עוד הרבה זמן
שואל השאלה:
הייתי אמורה להתגייס ב1/8/2023 ושינו לי גם למרץ 3/3/24
וזה ממש מוזר
הייתי אמורה להתגייס ב1/8/2023 ושינו לי גם למרץ 3/3/24
וזה ממש מוזר
אנונימית
ואו ממש מוזר!!
את גדולה יחסית לשנתון? בדרכ את הקטנים מגייסים במרץ בגלל זה זה מוזר
בלי קשר שלחתי בקשה להקדים את הגיוס שלי
את גדולה יחסית לשנתון? בדרכ את הקטנים מגייסים במרץ בגלל זה זה מוזר
בלי קשר שלחתי בקשה להקדים את הגיוס שלי
ושינו לך רק באתר או ששלחו לך צו גיוס חדש הביתה?
שואל השאלה:
יש לי יומולדת באפריל אז אני כן יחסית גדולה
בגלל זה התאריך הראשוני שלי היה ל1/8
דרך אגב הם ענו לך שרצית להקדים את הגיוס?
ושינו לי רק באתר לא שלחו לי עדיין צו גיוס
יש לי יומולדת באפריל אז אני כן יחסית גדולה
בגלל זה התאריך הראשוני שלי היה ל1/8
דרך אגב הם ענו לך שרצית להקדים את הגיוס?
ושינו לי רק באתר לא שלחו לי עדיין צו גיוס
אנונימית
אני לא מבינה מה ההגיון לדחות אותך למרץ
אני נולדתי בדצמבר אז בגלל זה אני מרץ
והם ענו לי שתאריכים סופיים ישלחו לנו במאי ובגלל שזה התאריך הראשוני שלי כרגע אני צריכה לחכות לראות מה שולחים לי לפני שאני מבקשת להקדים
את הולכת לנסות להקדים?
אני נולדתי בדצמבר אז בגלל זה אני מרץ
והם ענו לי שתאריכים סופיים ישלחו לנו במאי ובגלל שזה התאריך הראשוני שלי כרגע אני צריכה לחכות לראות מה שולחים לי לפני שאני מבקשת להקדים
את הולכת לנסות להקדים?
שואל השאלה:
כן בדיוק גם אני לא הבנתי למה
התקשרתי אליהם והם לא יודעים למה דחו אז שלחתי להם מכתב כי בטלפון הם לא כל כך עוזרים
אני כן רוצה להקדים זה ממש רחוק מה שהם הביאו לי
כן בדיוק גם אני לא הבנתי למה
התקשרתי אליהם והם לא יודעים למה דחו אז שלחתי להם מכתב כי בטלפון הם לא כל כך עוזרים
אני כן רוצה להקדים זה ממש רחוק מה שהם הביאו לי
אנונימית
אם לא יאשרו לך להקדים כנראה נהיה ביחד בטירונות ובקורסס
שואל השאלה:
היידהה
היידהה
אנונימית
גם את קיבלת היום קישור לזום?
שואל השאלה:
כןן
כןן
אנונימית
שואל השאלה:
לא שינו ליי
אבל הגשתי בקשה להקדים
למתי שינו לך?
לא שינו ליי
אבל הגשתי בקשה להקדים
למתי שינו לך?
אנונימית
דצבמר!!!
שואל השאלה:
וואי זה מושלםם
מקווה שיקדימו לי גם
את ביקשת או שפתאום ראית ששינו?
וואי זה מושלםם
מקווה שיקדימו לי גם
את ביקשת או שפתאום ראית ששינו?
אנונימית
הגשתי בקשה לפני איזה חודש כזה
ועכשיו עדכנו תאריכי גיוס לכל הילדים שיש להם כבר תפקיד
ונכנסתי וראיתי שעדכנו לי לדצמבר במקום למרץ/אפריל שבטח היו שמים לי
ועכשיו עדכנו תאריכי גיוס לכל הילדים שיש להם כבר תפקיד
ונכנסתי וראיתי שעדכנו לי לדצמבר במקום למרץ/אפריל שבטח היו שמים לי
שואל השאלה:
אהה הבנתי
מוזר שלא עדכנו לי כי כביכול גם לי יש תפקיד
אהה הבנתי
מוזר שלא עדכנו לי כי כביכול גם לי יש תפקיד
אנונימית
עדכנו לך ל3.3 לא?
שואל השאלה:
כן אבל זה ממש ממזמן
כן אבל זה ממש ממזמן
אנונימית
שינו לי תאריך גיוס
הקדימו לי
לך השתנה שוב?
הקדימו לי
לך השתנה שוב?
באותו הנושא: