4 תשובות
ממש לא, זה טבעי, גם אני ככה (:
לריב עם אנשים זה כזה כיף, חח לא מבין את האנשים שמציקים לי ואומרים לי שזה הורס לי... מצד שני זאת דרך להתחיל ריב!
יש לי ידיד שאומר שאני אוהבת לריב חחח
אני לא, אבל כשצריך... נלחמים על העיקרון שלך חחח
אני לא, אבל כשצריך... נלחמים על העיקרון שלך חחח
אני לא אוהבת לריב, אבל אני אוהבת לשמוע דעות שונות של אנשים
בלי קללות וזה (:
בלי קללות וזה (:
באותו הנושא: