7 תשובות
בעיני זה תקין אבל אני באופן אישי נמנע מבידור ביום הזה
כן
אף אחד לא אמר שזה יום שצריך להיות באבל, מנציחים את מה שקרה לנו לעם, שומעים ומתחברים ומעבירים הלאה לדורות הבאים
אף אחד לא אמר שזה יום שצריך להיות באבל, מנציחים את מה שקרה לנו לעם, שומעים ומתחברים ומעבירים הלאה לדורות הבאים
דיי עם השאלות האלה דיי
תצפי במה שבא לך. מה לא מכבד? את לא אמורה לעצור את החיים שלך.
תצפי במה שבא לך. מה לא מכבד? את לא אמורה לעצור את החיים שלך.
אנונימית
וולאק נראלי שלא מכבד אבל תעשה.י מה שאת.ה רוצה
אני אישית כן רואה, לא בגלל שאני לא מכבדת את יום השואה, בגלל שהיום הזה כל כל עצוב שזה מכניס אותי למחשבות לא טובות וללחצים, אז אני בוחרת דרך להתחמק מכל הדברים האלה ואני עושה את זה בפינה שלי בלי שיפריע לאף אחד, מעבר לזה אני כן משתדלת לכבד במה שאני יכולה
על מה מינוסים? באמת נמאס מכל השאלות האלה. תפסיקו לחשוב כבר ששום דבר לא מכבד.
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף צפיתי בסרט על השואה בנטפליקס
בסוף צפיתי בסרט על השואה בנטפליקס