8 תשובות
אם זה עושה לך טוב אז תאכלי ואל תעשי חשבון לאף אחד. גם כמו בכל דבר בחיים אם יש משהו שאת אוהבת לעשות, תעשי וצפצפי על כולם.
מה שכן את יכולה לא להגזים כדי לשמור על עצמך מהרבה סוכר, אבל פעם בשבוע או קצת יותר זה ממש לא נורא העיקר שתהיי שמחה
מה שכן את יכולה לא להגזים כדי לשמור על עצמך מהרבה סוכר, אבל פעם בשבוע או קצת יותר זה ממש לא נורא העיקר שתהיי שמחה
או שתהיה שמח חח
כן יקירי אבל יותר מידי זה לא בריא
ברוררררר
כן
בטח
אם זה עושה לך טוב אז יאללה
אנונימית
זה בסדר והכל אבל אני לא אשקר זה לא הדבר הכי בריא בעולם
לא מדברת על שום דבר אחר פשוט מבחינה בריאותית עדיך להמנע כמה שיותר מסוכר לבן ושמן חמניות
לא מדברת על שום דבר אחר פשוט מבחינה בריאותית עדיך להמנע כמה שיותר מסוכר לבן ושמן חמניות
באותו הנושא: