17 תשובות
כן, כל אחד והדעה שלו. בכל מקרה אין לי דעה בזה.
כן אבל זה כי אין לי דעה משמעית בפוליטיקה
וואלה לא ממש
אנונימית
ממש לא
מוכנה להקשיב אבל אין לי מה לשקול
מוכנה להקשיב אבל אין לי מה לשקול
הייתי מוכנה להקשיב אבל לא לשקול את זה כל עוד אני בטוחה בדעה שלי
לא כפרע
שהשמאלנים ידברו לערבושים
שהשמאלנים ידברו לערבושים
אנונימי
מה השאלה בכלל ודאי שכן
הייתי רוצה, אבל כנראה שלא
עשיתי את זה הרבה פעמים. לדעתי מי שלא מסוגל להקשיב ולשקול דעות נוספות, אפילו נגדיות, פשוט חי חיים אומללים.
כן, איזה דעות אמורות להיות לו
לא כי כל הקטע בדעה פוליטית זה שזו הדעה שלך
נכון והשאלה היתה על דעות פוליטיות
במשפט "לדמיין מצבים אפשריים" נכלל גם "לדמיין מצבים פוליטיים".
בסדר אבל אדם רגיל הדעות שלו מבוססות על דעות של פוליטיקאים
כל הדעות של כל אחד מגיעות מסברות של אחרים
גם לאדם במערה יש מוח. בעזרתו הוא יכול לחשב חישובים לוגיים, לדמיין מצבים אפשריים, ולנסח נקודת מבט על כל מצב שכזה.
^כלומר לשיטתך, אדם שנולד במערה וחי בה את כל חייו ללא שראה אף אדם - הוא אדם חסר דעות? חסר טענות?
באותו הנושא: