9 תשובות
אתה לא יכול להגיד לי מה היה לי ומה לא היה לי...

ממשיכים כרגיל
אולי ללכת לטיפול פסיכולוגי , ולעשות פעילות עם חברים
תראה לכל אחד התקפי חרדה זה לא בדיוק בידיוק אותו דבר,
זה שונה,
אולי תנסה אחרי שלך לנוח, להעסיק את המחשבות במשהו אחר ופשוט לנוח איזה 10 דקות בזמן שתצייר או שירים או פשוט נושא אחר
ואז זה ירגע ותוכל להמשיך
אני מבינה לגמרי, פשוט צריך לעשות משהו שאוהבים אחרי או לתת חיבוק למישהו קרוב (אמא/אבא/אח/אחות) ולנסות להבין מה הסיבה להתקף ולנסות לטפל בה, בכללי תמיד לזכור שיש אנשים שאתה חשוב להם ושהם היו רוצים שתצליח ושאתה מסוגל ושזה רק התקף חרדה
שואל השאלה:
אם אתה לא מבין כנראה שלא היו לך התקפים רציניים. אחרי התקף המחשבות ממשיכות לרוץ והגוף עייף וכואב מכל האנדרנלין שהופרש בהתקף
אנונימי
זה קורה אבל אחרי זה זה נרגע וממשיכים רגיל
לא?
אני לא מבין אותך, ממשיכים במה שהתכוונת לעשות
אצלי זה בא לידי ביטוי אחרי התקף שאני לא יוצא מהבית כל השבוע, בקושי אוכל, בקושי ישן, בקיצור כל מה שלא טוב, מה שעזר לי זה כמה מטפליים ריגשיים שמטפלים בשיטת nlp , מאוד עזר לי,
רק טוב והרבה ממנו! 3>
היי אנונימי,
עברו יומיים מאז שכתבת את הפוסט, מה שלומך היום?
אתה שואל איך ממשיכים בחיים לאחר התקף חרדה ומרחיב בתגובות על עייפות ומחשבות שממשיכות להופיע. יש כל מיני דרכים להתמודד עם התקפי חרדה, לפעמים צריך להתנסות ולראות מה הכי נכון עבורך מה שעשוי לקחת זמן.. קראתי בתגובות שהציעו כל מיני רעיונות כמו פנייה לעזרה מקצועית/פעילות עם חברים, מה אתה חושב על זה? האם שיתפת מישהו במה שאתה עובר? חשוב שלא תתמודד לבד.
קוראים לי רז ואני מעלם דיגיטל. אנחנו מלווים בני נוער וצעירים ברשת. במידה ותרצה, אני מזמינה אותך להמשיך איתי את השיחה, לשתף יותר על מה אתה עובר ויחד ננסה להבין מה עשוי לעזור לך. מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:
1. פה בהודעות פרטיות.
2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital
3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות/ים שלנו.מצרפת קישור- https://did.li/qvl5q
מחכה לך, רז.