6 תשובות
שואל השאלה:
מה זה לשחנש?
מה זה לשחנש?
שיחת נפש, זה שמשתפים דברים, כל. דבר. שרוצים.
אצלנו זה מתחיל מאי נוחות כלכך, וכולן יוצאות שמחות עם הרגשה של גיבוש :)
אצלנו זה מתחיל מאי נוחות כלכך, וכולן יוצאות שמחות עם הרגשה של גיבוש :)
שואל השאלה:
לא.. עזביי
לא.. עזביי
תקשיבי לי יש מין חבורה כזו של 5 בנות, וכל פעם שמישהי עצובה אנחנו ישר שמות לב, לפעמים אנחנו נותנות קודם קצת ספייס אבל אנחנו שואלות מה קרה, ואם לא אז הילדה שעצובה אומרת לנו ואנחנו יוצאות לשחנש,
זה ממש מגבש ועוזר לכולן לשתף מה שהן באמת מרגישות, ממליצה לך לומר להן לעשות שלושתכן גם אחד ולשתף אתן מה שאת מרגישה
זה ממש מגבש ועוזר לכולן לשתף מה שהן באמת מרגישות, ממליצה לך לומר להן לעשות שלושתכן גם אחד ולשתף אתן מה שאת מרגישה
שואל השאלה:
ישאלו מה ? אני יותר נעלבת מהחברה הכי טובה שלי, היא פשוט לא מתייחסת אלינו אותו הדבר בקטע הזה של החיבורים וזה..
ישאלו מה ? אני יותר נעלבת מהחברה הכי טובה שלי, היא פשוט לא מתייחסת אלינו אותו הדבר בקטע הזה של החיבורים וזה..
אם הן חברות באמת באמת טובות שלך, הן ישאלו מה קרה,
ולזה שלא היה לך מצב רוח, זה בסדר לכולם יש ימים רעים העיקר זה להתחזק מהם 3>
ולזה שלא היה לך מצב רוח, זה בסדר לכולם יש ימים רעים העיקר זה להתחזק מהם 3>
באותו הנושא: