5 תשובות
חרא מסעדות ואם כבר בחיפה
שואל השאלה:
עזרת מאוד
אנונימית
לא חסר
אבל אנלא מצליח לחשוב על ממש מסעדה שהיא טובה חוץ מסושיות
יש כאילו מזון מהיר שהוא טוב
יעני שווארמיות והמבורגריות וכאלה
יש בקרית אתא כמה שווארמות מטורפות
יש באחי אילת את אצה שסבבה שם
ויש שם גם את רובן שזה המבורגרים ובשרים וכאלה
ויש שם את בולס שזה גם המבורגרים
ויש במוצקין את ג'פאניקה
יש רובן גם בצומת קרית אתא בביג
ויש שם גם ג'פאניקה
כל אלה בעיקר מזון מהיר
לא בדיוק מסעדות
למסעדות עדיף ליסוע לחיפה או עיר קרובה
הקריות ריקות ממסעדות טובות
גרג כבר אין באתא
סגרו ופתחו שם גלידריה לפני חצי שנה בערך
אני גר 10 דקות מאיפה שהיה הגרג יש שם גלידריה שקוראים לה זיסלק כבר הרבה זמן