9 תשובות
12 אלף שקל ברוטו בחודש?
זה ממש נחמד.
12 שקל לשעה?
חחח לא, זה בקושי חצי מהמינימום..
זה ממש נחמד.
12 שקל לשעה?
חחח לא, זה בקושי חצי מהמינימום..
תלוי מה השכלה שלך עם השלמת תואר כמה את עובדת ובאיזה תחום
^^^לשעה אף אחד לא ירוויח סכום כזה. אנחנו לא בסין.
לשאלה- מכובד מאוד.
לשאלה- מכובד מאוד.
שואל השאלה:
אני עובדת 9 שעות ביום עשיתי קורסים בחשבות שכר והנהלת חשבונות ניסיון של שנתייפ
אני עובדת 9 שעות ביום עשיתי קורסים בחשבות שכר והנהלת חשבונות ניסיון של שנתייפ
וואו תשע שעות זה הרבה אבל קורסים זה לא תואר אז 12 ברוטו נשמע סבבה לחלוטין^
מושלם
כאילו זה נשמע נחמד ובא לי להגיד שכן אבל למי זה מספיק ואיך אפשר לחיות עם זה היום?
זה כבר יותר טוב ממינימום
תתנחמי בזה
תתנחמי בזה
באותו הנושא: