9 תשובות
12 אלף שקל ברוטו בחודש?
זה ממש נחמד.
12 שקל לשעה?
חחח לא, זה בקושי חצי מהמינימום..
תלוי מה השכלה שלך עם השלמת תואר כמה את עובדת ובאיזה תחום
^^^לשעה אף אחד לא ירוויח סכום כזה. אנחנו לא בסין.

לשאלה- מכובד מאוד.
שואל השאלה:
אני עובדת 9 שעות ביום עשיתי קורסים בחשבות שכר והנהלת חשבונות ניסיון של שנתייפ
וואו תשע שעות זה הרבה אבל קורסים זה לא תואר אז 12 ברוטו נשמע סבבה לחלוטין^
מושלם
כאילו זה נשמע נחמד ובא לי להגיד שכן אבל למי זה מספיק ואיך אפשר לחיות עם זה היום?
זה כבר יותר טוב ממינימום
תתנחמי בזה