3 תשובות
כןן כלכךך
היי ,
אני מתאר לעצמי שאת מאוד מתוסכלת ממה שאת חווה
ומאמין לך שכך את מרגישה .
דעי לך שיש רגעים בחיים בהם יש רגשות רעים אך הם זמניים וחולפים ואינם נמשכים לנצח
עלייך להרגע לנשום עמוק ולהאמין שהמצב הנוכחי יחלוף והרגשתך תשתפר
עילייך להאמין בעתיד טוב הצפוי לבוא
לנסות להתמקד בדברים חיוביים הגורמים לך להרגשה טובה
לנסות לשתף אדם כל שהוא עליו את סומכת בתחושותייך
אם את צריכה לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
יום נהדר !
אני מתאר לעצמי שאת מאוד מתוסכלת ממה שאת חווה
ומאמין לך שכך את מרגישה .
דעי לך שיש רגעים בחיים בהם יש רגשות רעים אך הם זמניים וחולפים ואינם נמשכים לנצח
עלייך להרגע לנשום עמוק ולהאמין שהמצב הנוכחי יחלוף והרגשתך תשתפר
עילייך להאמין בעתיד טוב הצפוי לבוא
לנסות להתמקד בדברים חיוביים הגורמים לך להרגשה טובה
לנסות לשתף אדם כל שהוא עליו את סומכת בתחושותייך
אם את צריכה לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
יום נהדר !
כן ולמען האמת אני חושבת שזה נורמלי. אין שמחה בלי עצב, כי אם היינו כל הזמן שמחים לא היינו מעריכים את זה כי זה היה מרגיש לנו מובן מאליו. לא אומרת שזה כיף וכמובן שריקנות ודיכאון זה הרבה יותר מסתם עצב, אבל קורה:/
באותו הנושא: