4 תשובות
הייתי רושמת בקבוצה
היי בנות אני ו- רצינו לעשות הפתעה ל- תרשמו זמינות
היי בנות אני ו- רצינו לעשות הפתעה ל- תרשמו זמינות
ובלי קשר הכי חשוב לשמח את הילדה לא נורא מי פתח ולמה
שואל השאלה:
רשמתי והיא מסננת
רשמתי והיא מסננת
תדברי איתה על זה
באותו הנושא: